OVERFRAME znaczy dla nas bardzo wiele. To nie tylko nazwa, marka, ale przede wszystkim kompleksowe podejście reprezentujące styl zarządzania oparty na wartościach – zarządzania wynikami poprzez potencjał tkwiący w ludziach. Jesteśmy dumni z tego, że możemy pracować z naszymi Klientami w oparciu o innowacyjny, autorski i oryginalny proces Ramy Zarządzania, będący syntezą całej naszej wiedzy i wieloletniego doświadczenia. Dzięki temu mamy pewność, że współpraca z naszymi Klientami będzie satysfakcjonująca, efektywna i w pełni odpowiadająca potrzebom ich organizacji.

Nasze podejście i wartości

We współpracy z Klientami:

  • Koncentrujemy się na budowaniu przewagi konkurencyjnej naszych Klientów w oparciu o koncepcję Ramy Zarządzania OVERFRAME. Jest to innowacyjne, kompleksowe i efektywne podejście, pozwalające zarządzać wynikami poprzez ludzi.
  • Uwalniamy zasoby, które dotąd były ukryte w zespołach, a pozostawały niewykorzystane. Podnosimy wydajność grup tworzących organizację, budujemy efektywne zespoły, integrujemy pracowników wokół celów biznesowych, a także wzbudzamy w nich motywację.
  • Dzielimy się naszym wieloletnim doświadczeniem i ekspercką wiedzą. Podczas szkoleń, warsztatów czy sesji tworzymy przestrzeń do dialogu, przepracowania wyzwań i wykreowania twórczych idei biznesowych.
  • Wspieramy rozwój stylu zarządzania opartego na wartościach. Wierzymy, że każda organizacja ma potencjał do przeprowadzenia skutecznych zmiany, realizowania długofalowych planów i osiągania satysfakcjonujących wyników.
Naszemu podejściu towarzyszą silne podstawy:

Coachingowa filozofia wsparcia procesów zmiany – wierzymy, że każdy ma potencjał do zmiany i wpieramy uruchomienie tego procesu. Budujemy w uczestnikach poczucie odpowiedzialności za proces, wspieramy ich w poszukiwaniu rozwiązań – ale nie wyręczmy! Bazujemy na rzeczywistym obrazie sytuacji organizacji.

Koncentracja na przywództwie – jesteśmy przekonani o tym, że jednym z kluczowych elementów sukcesu organizacji jest przywództwo wynikające z autentycznego autorytetu, odwagi i świadomości własnej roli. Przywództwa nie ograniczamy jedynie do osoby lidera! Zespół to lider i członkowie – razem mogą więcej, niż każdy z nich z osobna.

Model Psychologii Pozytywnej – nie boimy się emocji w zarządzaniu. Z naszego doświadczenia wynika, że wyrażone, zrozumiane i przepracowane emocje wspierają wdrożenie nowych doświadczeń i podnoszą skuteczność procesu rozwoju. Potwierdzają to osiągnięcia na gruncie psychologii pozytywnej.

Model Łańcucha Zysków w Obsłudze Klienta – zaangażowanie i lojalność klientów naszej organizacji, są silnie skorelowane z zaangażowaniem wszystkich jej pracowników. Świadomość tej fundamentalnej zasady wymiernie przekłada się na obroty i zyski.

Organizacja jako system – na organizację patrzymy jak na zwartą całość, choć złożoną z wielu elementów. Działanie lub jego brak w jednej części tego dynamicznie zmieniającego się organizmu, wpływa na wszystkie pozostałe jego części.

Nasz Zespół

Katarzyna Tyszko
Katarzyna Tyszko
Doradca, dyplomowany trener i coach (Business Coach ICC) oraz team coach, superwizor coachingu
Sławomir Sikora
Sławomir Sikora
Menedżer i praktyk zarządzania w obszarze HR.
Joanna Czarnecka
Joanna Czarnecka
Dyplomowany coach, trener biznesu i rozwoju osobistego
Małgorzata Lisak
Małgorzata Lisak
Dyplomowany trener, coach i team coach, superwizor coachingu, facylitator
Adrianna Smoczyńska
Adrianna Smoczyńska
Asystent Zarządu