Ewaluacja pracownika

Jak ocenić wkładany wysiłek oraz efekty działań pracowników bez obaw, że zrobimy to błędnie?
Jak trafnie weryfikować wyniki pracy bez posądzeń o subiektywizm, kumoterstwo lub dyskryminację?
Jak trwale budować wizerunek sprawiedliwego i systematycznego szefa?

Proponujemy szereg rozwiązań, które wspierają trafną ewaluację zaangażowania oraz efektów działań pracowników.
Samodzielnie budujemy modele kompetencyjne, wywiady, kwestionariusze pozwalające naszym Klientom wdrożyć skuteczne systemy monitorowania postępów pracowników.

Proponowane rozwiązania pozwalają na podejmowanie trafnych decyzji personalnych oraz efektywne planowanie dalszej drogi rozwoju pracownika, zgodnie z oczekiwaniami organizacji.


Badanie satysfakcji pracowników

Czy zdarza Ci się zastanawiać nad tym, co o firmie myślą pracownicy?
Czy zadajesz sobie pytanie, jak jeszcze możesz motywować swoich ludzi?
Czy myślisz czasami, że w firmie można by wdrożyć coś nowego, co podniesie poziom jej atrakcyjności?
Czy miewasz poczucie, że w Waszej organizacji „wieje nudą“, lecz nie masz pomysłu, jakie rozwiązania mogłyby zainteresować pracowników?

Nasze ankiety 360º lub 180º oraz inne metody badania satysfakcji pracowników tj. Upward Feedback pomogą odpowiedzieć na te pytania.

Opracowywane są w oparciu o pełną diagnozę standardów oraz potrzeb danej organizacji. Proponujemy Klientom wszelkie dostępne rozwiązania, które wspierają rozwój kultury organizacyjnej oraz promowanie wartości w niej obowiązujących.


Development Center

Masz mało czasu na wybranie  najlepszego kandydata? Potrzebujesz zrekrutować pracowników na wiele wakatów naraz? Chcesz  sprawdzić, które kompetencje dominują w Twoim zespole, a które należałoby jeszcze rozwinąć?

Przygotowywane i realizowane przez nas Centra Rozwoju (Development Center) to metoda wszechstronnego i zróżnicowanego badania potencjału. Dzięki tej metodzie możemy w optymalnym czasie wskazać poziom kompetencji uczestników, a także zaplanować ścieżkę ich rozwoju.

Podczas sesji Development Center wykorzystujemy szereg autorskich ćwiczeń, które każdorazowo dopasowujemy do specyficznych potrzeb danej organizacji.


Testy FACET5

• Narzędzie oceny osobowości, które umożliwia menedżerom zrozumienie, jak ludzie różnią się pomiędzy sobą pod względem zachowań, motywacji, postaw i aspiracji
• System bazuje na najnowszych teoriach opracowanych w dziedzinach badania osobowości oraz zarządzania rozwojem pracowników, cechuje go prostota i łatwość stosowania
• Cechuje go przejrzysta grafika i konstrukcja raportów, wielofunkcyjność i możliwość integrowania wyników z istniejącymi systemowymi narzędziami zarządzania pracownikami
• Narzędzie do stosowania na wszystkich poziomach: od indywidualnej analizy osobowości, po integrowanie zespołów
• Stwarza możliwość analizowania kultury i wartości poszczególnych zespołów, oraz całej firmy
• Wysoka wiarygodność i rzetelność wyników

Funkcjonalności Facet 5:

Rekrutacja – Audition

• Definiowanie wymagań dla poszczególnych stanowisk
• Porównywanie Kandydatów
• Przygotowanie rozmowy kwalifikacyjnej

Selekcja – Searchlight
• Raport Searchlight identyfikuje i ułatwia rozmowę na temat kompetencji:
a) wskazuje silne strony
b) identyfikacje trudne elementy pracy
Integracja – TeamScape
• Pomoc w budowaniu zintegrowanego zespołu przez porównywanie indywidualnych stylów pracy i tworzenie środowiska zapewniającego lepsze rozumienie i docenianie indywidualnych różnic
• Identyfikacja:
a) indywidualnego wkładu każdego pracownika
b) możliwości synergii
c) potencjalnych punktów zapalnych

Zarządzanie – LeadingEdge
• Dostarczanie menedżerom wskazówek z zakresu zarządzania, co pozwala
na modyfikację stylu i dopasowywanie go do potrzeb podwładnych by uzyskać jak najlepsze wyniki. Dzięki temu menedżerowie mogą:
a) skutecznie się komunikować
b) budować skoncentrowaną na celach wizję przyszłości
c) tworzyć stymulujące środowisko pracy
d) ułatwiać ludziom odkrywanie talentów
Rozwój – Work Preferences
• Model preferencji pracy określa 4 elementy:
a) władza
b) uczestnictwo
c) ludzie
d) proces

• Wskazanie na elementy napędowe dla badanego (motywatory) i te frustrujące, utrudniające osiąganie wyników


Talent Q

  • Najwyższej klasy narzędzie assesmentowe, spełniające najbardziej rygorystyczne standardy naukowe
  • Może być stosowane we wszystkich branżach, na wszystkich stanowiskach
    i poziomach w organizacji
  • Dostosowane do modelu kompetencyjnego danej organizacji
  • Na bazie jednego badania, istnieje możliwość wygenerowania wielu raportów mających zastosowanie w procesach HR – rekrutacja, reorganizacja, rozwój osobisty, rozwój zespołu, coaching menedżerski i outplacement.

Funkcjonalności Talent Q:

Rekrutacja

  • Zwiększenie trafności podejmowanych decyzji oraz szybkości i skuteczności procesu rekrutacyjnego

Identyfikacja talentów

  • Obiektywna identyfikacja osób o najwyższym potencjale i możliwościach, w celu efektywniejszego zarządzania procesem ich rozwoju

Rozwój osobisty

  • Pozwala na diagnozę naturalnych talentów kandydatów i właściwe ukierunkowanie działań rozwojowych

Budowanie zespołu

  • Wyniki kwestionariusza Dimensions pokazują mocne i słabe strony całej grupy
    i poszczególnych jej członków. Wiedza na ten temat jest niezbędna do tworzenia bardziej efektywnych zespołów lub wspierania pracy już istniejących.

Rozwój oraz coaching liderów

  • Diagnoza potencjału przywódczego, a także tych zachowań, które na pewnym etapie mogą zablokować rozwój kariery zawodowej


MindSonar

Narzędzie które mierzy styl myślenia w określonych kontekstach, które są podłożem dla kompetencji, umiejętności, możliwości. MindSonar adaptuje się do profili wzorcowych dla danej organizacji. Unika szufladkowania osób. Wynik testu pokazuje w jaki sposób myśli dana osoba i co uważa za istotne.

Pomiar obejmuje:

  • Metaprogramy (style, sposoby myślenia):

Wzorce sposobów myślenia wyrażające się w słowach i zachowaniu niewerbalnym. Wpływają
na stany emocjonalne i uczucia.

  • Kryteria (wartości):

Kombinacja kilku różnych metaprogramów. Wszystkie razem charakteryzują sposób myślenia
i postrzegania danej osoby.

Funkcjonalności:

Poprawa komunikacji:

  • Dopasowanie przekazu do stylu myślenia odbiorców
  • Pomoc w komunikacji grupowej przez uświadomienie istnienia różnic w stylach myślenia przez zwiększanie wzajemnej akceptacji i zrozumienia
  • Wzmocnienie przekazu medialnego, marketingowego przez profilowanie grupy docelowej i umiejętne dostosowanie przekazu

W procesie coachingu

  • Pomoc w identyfikowaniu sytuacji, w których ludzie się blokują, a w których rozkwitają
  • Analiza słabych i mocnych stron zespołów i organizacji na podstawie profili zespołowych

Wspieranie zmiany

  • Pomoc w rozwoju myślenia najlepiej pasującego do obecnej sytuacji
  • Ocena zmiany indywidualnego/grupowego stylu myślenia po coachingu lub treningu
  • Zdefiniowanie dominującego profilu w grupie w celu sprawdzenia, który metaprogram należy zmienić

Poprawianie procesów grupowych

  • Pomoc grupom i zespołom w wykorzystaniu dostępnych im stylów myślenia przy realizacji zadania i przez zdefiniowanie stylów, oraz odpowiednie ich wykorzystanie.

Rozwiązywanie konfliktów

  • Wyjaśnienie roli różnych profili w podtrzymywaniu konfliktu i nauka mówienia językiem tych profili

Projektowanie szkoleń

  • Projektowanie rozwoju w kategoriach zmiany metaprogramów

Rozumienie kompetencji

  • Analiza podstawowej struktury konkretnej kompetencji lub zestawu umiejętności
    w kategoriach metaprogramów i kryteriów

Modelowanie doskonałości

  • Mapowanie stylu myślenia, który umożliwia niektórym osobom osiąganie niezwykłych rzeczy, aby ta umiejętność była bardziej możliwa do nauczenia się przez innych

Lepsza rekrutacja

  • Określanie stylów myślenia dominujących wśród osób dobrze funkcjonujących
    na konkretnych stanowiskach. Dobór osób o podobnych stylach myślenia
  • Określenia profilu kandydata, który dominuje wśród najlepszych pracowników
    na danym stanowisku. Wybór osób o profilach pasujących do wzorcowego


HR sys

HRsys.pl to kompleksowy system do zarządzania procesami HR, wewnętrzną komunikacją, kadrami i finansami w organizacji.

Funkcjonalności:

  • Optymalizacja pracy
  • Prostota i intuicyjność
  • Wsparcie merytoryczne
  • Dopasowanie funkcjonalności
  • Oszczędność czasu

Dostępne Moduły: