Akademia Menedżera
Szkolenia menedżerskie koncentrują się na budowaniu umiejętności wspierających menedżerów w ich codziennej pracy.
Nie ma dwóch takich samych warsztatów.
Przedstawiamy przykładowe tematy:
„Skuteczny menedżer” – rozwijanie umiejętności zarządzania zespołem
„Skuteczny menedżer II” – podejście coachingowe w zarządzaniu zespołem
„Kolega czy szef” – warsztat dla młodych menedżerów lub kandydatów na menedżerów
„Komunikacja menedżerska” – komunikacja z pozycji szefa zespołu
„Zarządzanie przez różnorodność” – dostrzeganie i wykorzystanie w zarządzaniu zespołem zasobów tkwiących w różnorodności
„Komunikacja w trudnych sytuacjach” – zarządzanie konfliktem i komunikacja w sytuacji różnicy interesów
Akademia Przywódcy
Przywódcy różnią się od siebie. Sposobem, w jaki wchodzą w relacje z innymi, stylem komunikacji, sposobem działania…
W trakcie warsztatów przechodzimy przez wszystkie wymiary przywództwa osobistego i zawodowego:
A gdzie jest przywódca…
moje indywidualne zasoby jako przywódcy
„Otoczenie przywódcy”
efektywna relacja przywódcy z otoczeniem: otwieranie możliwości, efektywną komunikację, wymianę umiejętności i zasobów
„Między nami przywódcami”
budowanie współpracy, integracji wokół wspólnych celów, dostrzegania potencjału tkwiącego w relacjach grupy przywódców
„Ja z moim zespołem”
budowanie synergii i ram działania konkretnego zespołu z elementami team coachingu
Akademia kompetencji osobistych
Szkolenia kompetencji osobistych koncentrują się wokół budowania Twojej efektywności w codziennych działaniach:
„Efektywna komunikacja interpersonalna”
skuteczne komunikowanie się i budowanie relacji interpersonalnych
„Stres i ja”
radzenie sobie w sytuacjach stresujących
„Zarządzanie sobą w sytuacji kryzysowej”
rozpoznawanie sytuacji kryzysowej, budowanie osobistej strategii postępowania w jej obliczu
„Firma i ja”
przedsiębiorcze, aktywne podejście do własnego funkcjonowania w organizacji
Akademia wybitnego sprzedawcy
Nadrzędnym celem wybitnego sprzedawcy jest realizacja sprzedaży i satysfakcja Klienta.
Ambitny sprzedawcy zawsze pragnie odnieść sukces.
Obsługa Klienta to kluczowy obszar kompetencyjny dla większości organizacji. Nasze szkolenia budują umiejętność skutecznego badania potrzeb i efektywnej współpracy z Klientem.
Wykorzystaj je do realizacji swoich celów!
„Profesjonalna oferta”
umiejętność tworzenia oferty budowanej na rozpoznanych potrzebach klienta
„Techniki skutecznej sprzedaży”
etapy procesu sprzedaży relacyjnej
„Telemarketing, jako skuteczny model sprzedaży”
wykorzystanie telefonu, jako narzędzia nawiązania kontaktów handlowych
„Komunikacja i relacja z klientem”
radzenie sobie z własnymi uprzedzeniami, z trudnymi klientami. Zarządzanie relacją z klientem
„Zarządzanie sprzedażą”
budowanie efektywnego w działaniu zespołu sprzedażowego
„Negocjacje budujące relacje”
umiejętność negocjowania w nastawieniu na obopólną korzyść